cirokaprod.ro foloseste cookies. Continuarea navigarii pe site se considera acceptare politicii de utilizare cookies.Pentru o experienta mai buna in site-ul nostru folosim si sisteme de analiza si marketing conform politicii de protejare a datelor.

Antet
Catalog produse
Informatii
Newsletter

Sunt de acord cu stocarea si prelucrarea datelor conform politicii de protejare a datelor.

Dezabonare

Politica de livrare



Articolul 1 – Livrarea si receptionarea

1.1 Reguli generale

Produsele comandate de Cumparator in conformitate cu prezentele Termenii si Conditiile de Vanzare vor fi livrate la adresa indicata de Cumparator ca fiind adresa de livrare pentru respectiva Comanda („Adresa de livrare”).

SC Ciroka Prod SRL livreaza pe intreg teritoriul Romaniei.

Facturile de achizitie sunt transmise prin mesaj electronic la adresa de mesagerie electronica indicata de Cumparator in momentul inregistrarii sale pe Site-ul cirokaprod.ro  sau in format hartie, impreuna cu Comanda.

1.2 Caracteristicile modalitatilor de livrare ale Site-ului cirokaprod.ro

1.2.1 Modalitatile de livrare

cirokaprod.ro livreaza in orice localitate din Romania. Momentan cirokaprod.ro, nu livreaza international.
Modalitatea si conditiile de livrare difera in functie de valoarea totala a comenzii, de locatia unde se face livrarea si greutatea coletului. Exceptiile privind termenul de livrare sunt comunicate clientilor prin telefon sau e-mail de catre responsabilul de vanzari.
Costurile de livrare sunt calculate (in functie de greutate produse, timpul de livrare, adresa de livrare) si afisate in pagina de finalizare a comenzii sau confirmate de catre reprezentantul de vanzari (telefonic sau/si prin e-mail) in functie de fiecare comanda.
Confirmarea acceptarii costurilor de livrare se face de catre client prin apasare butonului Trimite Comanda, in pagina de finalizare a comenzii sau direct catre reprezentatul de vanzari, telefonic sau/si prin e-mail, indiferent de valoarea comenzii.
In momentul in care comanda este predata firmei de curierat, clientul este notificat prin sms.


cirokaprod.ro livreaza comenzile confirmate telefonic, in termen de 48h-72h, prin   FAN COURIER
Fancourier Marcoser
Costul de livrare se calculeaza in functie de greutatea coletului si adresa de livrare in felul urmator:

Primul kilogram se taxeaza cu 20,50 LEI (TVA inclus) iar restul kilogramelor se taxeaza cu 1,70 LEI (TVA inclus) pentru fiecare kilogram in plus,pana la 50 kg inclusiv. Daca adresa beneficiarului la care se face livrarea se afla in zona 0 km a unui sediu Fan sau daca clientul opteaza pentru ridicarea coletului de la un sediu FAN COURIER, nu se mai percepe nici o alta taxa fata de costul transportului in functie de greutate, aceasta ramanand si costul final al transportului. In cazul in care beneficiarul opteaza pentru livrarea la o adresa care nu se afla in zona 0 Km a unui sediu FAN COURIER, se aplica peste taxa in functie de greutatea coletului si o taxa suplimentara in functie de numarul de km dintre localitatea cu sediu FAN COURIER si localitatea de livrare. In cazul in care localitatea se afla la o distanta cuprinsa intre 1-25 km fata de agentia FAN COURIER taxa este de 0,80 LEI (TVA inclus) pentru fiecare km. Va rugam sa consultati lista cu localitatile FAN COURIER aici. Daca localitatea se afla la o distanta mai mare de 25 km, pe langa taxa in functie de greutatea coletului, se mai adauga 23.8 LEI (TVA inclus). 


1.3 Anomalie, avarie, colet deteriorat

1.3.1 Dispozitii generale

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii este rugat sa verifice starea aparenta a coletului si a produselor in momentul efectuarii livrarii.

In caz de anomalie cu privire la colet (colet deteriorat, colet deschis, urme de lichid, etc) sau la produsul (produsele) comandat(e) (produs(e) lipsa, produs(e) deteriorat(e), Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa urmeze in mod obligatoriu procedura descrisa mai jos (articolele 1.3.2 si 1.3.3 din Politica de livrare a produselor), corespunzatoare conditiilor Comenzii. Nerespectarea procedurii adecvate exclude posibilitatea oricarei reclamatii impotriva transportatorului si a SC Ciroka Prod SRL. In special, Cumparatorul nu va putea pretinde nicio rambursare a vreunei sume. Cumparatorul sau destinatarul Comenzii nu va putea nici sa pretinda SC Ciroka Prod SRL sa livreze din nou produsele comandate.

De asemenea, Cumparatorul sau destinatarul Comenzii are posibilitatea de a apela la echipa cirokaprod.ro.ro pentru a afla modalitatile de returnare a produsului (produselor) deteriorat(e). Procedura de returnare a produselor deteriorate indicata de echipa cirokaprod.ro va trebui urmata in mod obligatoriu de Cumparator. In caz contrar, Cumparatorul nu va putea pretinde rambursarea niciunei sume sau inlocuirea produselor respective.

1.3.2 Procedurile ce trebuie obligatoriu urmate atunci cand coletul este deteriorat

– Livrarea prin FAN Courier

♦In cazul constatarii anomaliei in prezenta prepusului FAN Courier

Atentie! Nu este permisa conditionarea de catre Cumparator a primirii coletului sau achitarii prin ramburs a pretului comenzii de deschiderea coletului sau verificarea continutului acestuia!

In cazul daunelor vizibile ale coletului, Cumparatorul va refuza livrarea si va formula imediat, clar si detaliat toate rezervele cu privire la anomalia constatata. Aceste rezerve trebuie scrise de Cumparator sau destinatarul Comenzii pe bonul de livrare al FAN Courier.

Totodata, Cumparatorul va semnala obiectiunile la contact@cirokaprod.ro, la numarul de telefon 0759560993

♦ In cazul constatarii anomaliei in absenta prepusului FAN Courier

– Cumparatorul va semnala pagubele sau lipsurile constatate, formuland toate reclamatiile si rezervele la cirokaprod.ro, la numarul de telefon 0759560993 sau prin e-mail la adresa de e-mail: contact@cirokaprod.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC Ciroa Prod SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile. Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

 

1.3.3 Procedura ce trebuie urmata obligatoriu in cazul produselor lipsa sau deteriorate

Cumparatorul sau destinatarul Comenzii va trebui sa semnaleze absenta sau degradarea produsului catre SC Ciroka Prod SRL  la numarul de telefon 0759560993 sau prin e-mail la adresa contact@cirokaprod.ro. Notificarea incidentelor si formularea rezervelor trebuie sa intervina in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 3 (trei) zile lucratoare de la data livrarii. SC Ciroka Prod  SRL va furniza un raspuns privind reclamatiile inregistrate in termen de maximum 30 (treizeci) de zile.

Diferendele ce nu au putut fi solutionate pe cale amiabila vor fi deferite spre competenta solutionare instantelor judecatoresti din Romania, fara a exclude posibilitatea interventiei altor institutii de resort.

SC Ciroka Prod SRL va putea solicita orice informatie cu privire la identitatea Cumparatorului sau a destinatarului Comenzii si va putea recurge la orice verificare utila in acest sens.

1.4 Termenele de livrare

 

In cazul livrarii prin FAN Courier, se va incerca o livrare a produselor cumparate intr-un termen de aproximativ 48h-72h de la incheierea contractului de vanzare-cumparare. In cazuri temeinic justificate, termenul de livrare poate fi de maximum 5 zile de la incheierea contractului. Termenele de livrare incep sa curga de la data incheierii contractului de vanzare, mai exact a  transmiterii mesajului electronic pentru confirmarea Comenzii. In cazul depasirii acestor termene, care nu se datoreaza unui caz de forta majora, Cumparatorul are posibilitatea sa anuleze Comanda (sa dispuna asupra rezolutiunii contractului) in urmatoarele conditii:

– dupa transmiterea catre SC Ciroka Prod SRL si prin e-mail la adresa contact@cirokaprod.ro a unei puneri in intarziere in vederea efectuarii livrarii intr-un termen suplimentar rezonabil, de indata ce aceasta punere in intarziere nu a produs efectele asteptate, sau

– daca respectivul Cumparator a comunicat catre SC Ciroka Prod SRL, inainte de incheierea contractului, ca termenul de livrare era o conditie esentiala pentru Comanda sa.

In ipoteza in care ancheta, al carei rezultat va fi obligatoriu, va releva o culpa exclusiva imputabila SC Ciroka Prod SRL sau transportatorului, SC Ciroka Prod SRL  va rambursa suma integrala achitata de Cumparator si incasata de SC Ciroka Prod SRL in baza respectivei Comenzi, cu conditia ca toata Comanda sa fie returnata de Cumparator catre SC Ciroka Prod SRL. Rambursarea se va face prin virament bancar in contul indicat de Cumparator in acest sens, in cel mai scurt timp, dar nu mai tarziu de 14 (paisprezece) zile de la data la care Cumparatorul si-a exercitat dreptul de a obtine anularea Comenzii.

Daca Comanda nu este returnata integral sau daca ancheta nu releva nicio culpa exclusiva imputabila SC Ciroka Prod SRL sau transportatorului, Cumparatorul nu va putea pretinde nici rambursarea sumelor achitate de el, nici o noua livrare a produselor comandate, cu exceptia cazului in care demonstreaza, prin orice mijloace, ca nu este responsabil de situatia creata.

spacer
Cosul meu

Cosul de cumparaturi nu contine produse.

Cautare
Autentificare

Adresa de email:

Parola:

» Inregistrare cont

» Recuperare parola

Curs valutar
Marci produse
Website detinut de CIROKA PROD S.R.L., CIF: RO 29397910, Reg.Com: J16/2065/2011